Ehrrrhrhrhrm

10:53

Eh, det där ↑ är mitt sätt att säga: "VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN HÄR BILDEN INNAN?????"

Jag trodde ärligt min besatthet av Miss P skulle gå över när sista boken var klar och färdigläst och allt sånt. Alltså, vi har ju filmen förstås (releasedatumet är ändrat till 25 dec nu, whyyyy? Gråter blod. Men inser att jag nu har lite tid på mig att frälsa/lära känna någon annan att gå med), men ändå.


Men så dyker det upp något så larvigt upp som den här bilden (alltså den är säkert inte ens ny?! Förmodligen bara jag som är helt efter...) och meddelandet om att det kommer komma en Tales of the Peculiar och jag blir tvungen att sitta på mina jävla händer igen för att inte typ hoppa upp och ner.

Och vadfan, det var ju läsa Adorno jag skulle göra, inte slösurfa på internet.... *tar paus för att laga lunch och sätter igång med plugget efteråt*

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg