I wrote it on this post-it note so I'd never forget that you said it

07:47

Hörni, hoppas ni haft en fin helg! Min har varit helt fantastisk med så himla mycket bra klasskompisar och kollegor, och exakt precis vad jag behövde just nu.

Idag tänkte jag tipsa om en av mina nya favoritsidor på internet, nämligen PostSecret. Med tanke på sidans storlek lär ju en del av er redan känna till den, men eftersom jag hittade till den helt nyligen tänkte jag att jag skulle tipsa om den. PostSecret är alltså ett konstprojekt där folk får skicka in hemmagjorda vykort med bekännelser - saker som de aldrig sagt till något. Posterna byts ut varje söndag.





Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. åh vilken intressant hemsida, väldigt starka citiat. Iaf, jag har nu fått hermione time turnen på posten. Tusen tack till dig! Så himla gullig av dig, gjorde mig verklign jätte glad. God Jul och massor av kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt! Fint när en kan göra folk glada :) detsamma!

      Radera
  2. Tack för tipset om sidan! Känns som en jag kan fastna vid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr eller kanske thank God så verkar det bara gå att se en veckas inlägg i taget... Verkar fungera i bloglovin-appen, men inte på hemsidan. Inte lika lätt att fastna och bara scrolla scrolla scrolla då :P

      Radera

Instagram

Populära inlägg