Bokbloggsjerka 24 - 27 januari

18:38

Veckans jerka hos Annika lyder:

Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

Lättbesvarad fråga! Jag har konto på Goodreads (svartlava). Tror att jag kanske reggat mig på Boktipset någon gång, men kommer inte ihåg namn eller något. Minns att jag tyckte Boktipset var rätt trist. Goodreads gillar jag mycket eftersom det går att samla på böcker och så. Gillar att kolla in vad alla andra läser och sådär. Som jag nämnde tidigare får ni jättegärna skicka en vänförfrågan till mig! Har än så länge 19 vänner, men ju fler vänner desto roligare!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

8 kommentarer

  1. Jag är inte så aktiv på goodreads eller boktipset men försöker vara lite mer aktiv :P

    SvaraRadera
  2. Kanske kommer jag att registrera mig på Goodreads fram över.

    SvaraRadera
  3. Jag har båda men boktipset har strulat, så numera ska jag använda goodreads.
    Fast jag fattar inte hur man söker på vänner.
    Mia

    SvaraRadera
  4. Är också ett stort fan av goodreads :)

    SvaraRadera
  5. Goodreads är ju lite roligare än Boktipset i och med att det är större och internationellt också :)

    SvaraRadera
  6. Stort goodread-fan här med:) finns nästan lite för mycket möjligheter där :)

    SvaraRadera
  7. Är inget stort goodreads-fan, men har börjat använda det så smått.

    SvaraRadera
  8. Använder inte direkt mitt konto på Goodreads, men gillar att få veta vilka nyheter som kommer varje månad. Alltid bra att veta om det är nåt särskilt som lockar :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg