Goodreads

09:52

Under hela 2013 orkade jag inte med Goodreads och struntade helt i det. Nu har jag plockat upp det igen. Om ni vill får ni jättegärna frienda mig! Svartlava heter jag där.

När jag ändå var igång gjorde jag en lista med de böcker som står på min TBR-hylla. Så nu kommer ni kunna kolla in vad jag kommer läsa härnäst (eller tja, det står ju rätt mycket böcker på de där tre hyllplanen som var tänkt att vara ett från början). Ska försöka hålla igång och uppdatera den när jag ställer in nya böcker också!



__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. 3 hyllor bara? Mitt mål är att få ner de 3 bokhyllorna till bara 2 med olästa till att börja med..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förtydligande: Dem tre är de böckerna jag ska läsa snart. Utöver det har jag en hel billybokhylla och två till små bokhyllor med oläst :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg