Senaste...

08:27

Snodde listan av Alekzandra.

Boken du läste ut:
Pappersstäder av John Green. Sååååsåsåsåså bra.

Boken du påbörjade:
Beautiful Creatures del 3. Tror att jag gillar den bättre än bok nummer två i alla fall.

Bokbeställningen:
Hollow city av Ransom Riggs, The Wizard of Oz av L Frank Baum och Panic av Lauren Oliver. Hollow city och The Wizard of Oz har redan kommit (i två olika paket?!), men Panic måste jag vänta på lite till. Längtar efter Panic så himla mycket! Tänkte läsa Hollow city när jag läst ut Beautiful creatures.



Bibliotekslånet:
Power, voice and subjectivity in literature for young readers av Maria Nikolajeva till opponeringen jag hade förra fredagen.

Serien du blev nyfiken på:
Hum, vet inte, men tänker säga Hemlock Grove, eftersom jag på senaste tiden blivit superpepp på den.

Filmen du såg:
Jag och sambon såg The Quiet igår. Jättekonstig film, vet inte om jag gillade den eller inte.

Filmen du blev nyfiken på:
A long way down! Är obeskrivligt pepp på denna, pga älskar Nick Hornby och Aaron Paul.

Boken du dreglade efter:
Puffin Chalk. Varav en alltså finns i min ägo. Woop!


__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. ÅH Hollow city alltså, måste måste läsa snart snart snart! Sugen på Paper towns också!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg