Och där dog jag

11:24

I tisdags lämnade jag in min B-uppsats, och tanken var att jag under gårdagen skulle kunna plöja Narnia. Så blev det inte riktigt. Dels för att jag inte är frälst. Dels för att luften gick ur mig. Jag lämnade in uppsatsen och det kändes som att jag skulle kunna sova en vecka (och det känns så fortfarande).

Istället har jag varit och klämt på en dator som jag tänkte köpa till mig själv nu när jag ska skriva KANDIDATUPPSATS. Blir HP:s Chromebook, och har önskat mig pengabidrag i födelsedagspresent så att jag kan köpa den (fyller för övrigt tjugoett år på söndag. Känner mig gammal).

Men jag ville bara säga att det kanske blir lite tomt här, för den här orken som jag har hållit i under sluttampen av uppsatsen är liksom förbrukad, och jag måste återhämta mig lite. Så hej på en stund.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

12 kommentarer

  1. Ha den äran! (Du är inte gammal!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Grejen är bara att jag känner mig inte lika gammal som 21 låter... Haha

      Radera
  2. Vilken bra födelsedag du har, jag har samma! ;) Fast du gammal? Vad är jag då som blir 26? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tycker inte alls att det låter lika gammalt på andra! Det är mer bara att jag inte känner mig lika gammal som 21 låter.

      Radera
  3. Vila! Och är du gammal - är det många som är äldre. Typ jag. Som fyller 25 i vår... ;P (;

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tycker att 21 låter gammalt på MIG. Min bästis fyller 22 i år, och tycker inte alls att det är lika konstigt.

      Radera
  4. Man förtjänar att få pusta ut lite. Och grattis i förskott, du är verkligen inte gammal! (Säg inte sådär för då känner jag mig lastgammal!) ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meeeen, du är inte gammal, jag bara känner mig inte som 21! Känns helknäppt. Tycker inte att andra som är 21 är gamla liksom.

      Radera
  5. Grattis i förskott! Du är inte gammal! så måste jag säga, så jag själv kan intala mig det. Blir tjugoett i mars. Vi är inte gamla. Punkt. Bara lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är mest bara att jag inte kan identifiera mig med att vara 21. 20 går hur bra som helst, men 21?!

      Radera

Instagram

Populära inlägg