Shopping in anger

09:07

Var så himla arg igår, för jag skulle beställa en dator och HP krånglade som sjutton. Måste lägga en TREDJE order, eftersom de strulat. Betalade dessutom en order som jag fick veta först efteråt REDAN VAR ANNULLERAD. Så de har reserverat mina pengar på kontot så att jag inte kan köpa en ny dator, och den gamla ordern är ju annullerad. Blir så trött. Synd att de är överlägset billigast (är 500:- billigare än på alla andra ställen, förutom att det dessutom ingår två års mobilt bredband), annars hade jag definitivt inte handlat därifrån igen (vilket jag också meddelat dem).

Hursomhelst. Var så jäkla arg så jag beställde lite böcker jag tyckte jag kunde få för de födelsedagspengar som inte gick åt till att beställa en dator. Valet föll på:

https://www.goodreads.com/book/show/12396528-hollow-city?from_search=truehttps://www.goodreads.com/book/show/17565845-panic?from_search=true
Klicka på bilderna för att komma till bokens sida på Goodreads!

Hollow City har jag sett fram emot länge! Panic likaså, men den får jag vänta ända fram tills mars innan jag får. Hollow City släpps idag, så den skickas inom 48 timmar enligt Book Depository. Puffin Chalk-böckerna bloggade jag om i somras. Nu var det dock bara The Wizard of Oz som jag kände mig helt sugen på. Är i alla fall pepp på att läsa alla tre!

Alltså, inte för att jag har brist på böcker att läsa eller så...
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Åh, är så spänd på Hollow City!!! Fick hem julklappsböcker idag, weeei!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg