Fortfarande den här himla himla lässvackan

12:05

Alltså, lässvackor är så spännande. Igår hade jag seriösa problem med att läsa något alls - till och med skolarbete. Orkade inte ens läsa ett recept eller någonting. Idag har jag seriösa problem med att sluta läsa. Fick Sarah Rees Brennans Outtalat på posten igår (tack Modernista!). Hade inte planerat att läsa den, och jag var ju egentligen mitt i en annan bok... Men så började jag i alla fall och nu kan jag inte sluta?! Det är så skönt, för det betyder ju att jag inte tappat förmågan att fastna i en bok i alla fall!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Åh, den längtar jag efter att läsa! Omslaget är så snyggt också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var riktigt bra också! Recension kommer snart :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg