Hallå, vad händer?

19:52

De typ två senaste veckorna har jag fått jättemycket nya följare på bloglovin', vilket ger mig en varm, fluffig kattunge i magen (eller alltså känslan av en). Givetvis blir jag gladast i världen över det här, och skulle bli ännu gladare om alla som hittat hit - nu eller tidigare - skrev en rad om hur ni egentligen hittade min blogg! För att jag är sjukt nyfiken helt enkelt, på varifrån ni kommer, varför ni klickade er in och varför ni stannat.

Om det är fler som vill följa min blogg via bloglovin' hittas den här.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag har ju följt dig ett tag och fastnade nog bara för din blogg när man varit in och läst och la till dig så man inte missar vad du skriver :) Vissa bokbloggar fastnar man ju mer för än andra helt enkelt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Ja, jag skulle aldrig komma ihåg att kolla alla bloggar jag läser om jag inte hade bloglovin, så det är ju bra :)

      Radera
  2. Jag fastnade först för ditt bloggnamn på andra bloggar och bokbloggsjerkan (tror jag?). Sen fortsatte jag följa dig för du skriver enkelt om böckerna, inte särskilt komplicerat och har ett tilltalande språk för det mesta.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg