Bokbloggsjerka 31 oktober – 3 november

14:53

Oj, jag hade fullt upp hela dagen igår - först en runda på Ikea, sen lunch på stan, sen ihopsättande av tv-möbel till jag var gråtfärdig av hunger. Så då åt vi pizza och tittade film och sen var huxflux dagen slut. Kom i panik på när jag låg i sängen att jag helt glömt blogga under dagen. Därför svarar jag på veckans jerka idag istället. Veckans fråga lyder:

Har du några tips på liknande nyhetsbrev eller kanske en intressant sajt som boknördar borde kolla in? Kan handla om precis vad som helst, t.ex. böcker, prydnader, porslin etc?


Oj, jag vet inte riktigt. Som de flesta andra använder jag ju förstås goodreads typ extremt mycket. Är inne på goodreads några gånger om dagen, skulle jag tro.

För roliga prylar och sånt är etsy det bästa. Är inte inne där så mycket längre, för det har en tendens att bli så himla dyrt... Just nu suktar jag efter ett sånt här, men det tar emot att lägga 250:- på ett skal till telefonen liksom.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

7 kommentarer

  1. Det är många som använder Goodreads.

    SvaraRadera
  2. Goodreads älskar jag, använder det med dagligen

    SvaraRadera
  3. Jag har inte riktigt hittat alla funktioner där. Vad gör ni egentligen när ni är inne på goodreads? Behöver lite guidning för att hitta rätt känner jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollar vad andra läser, hittar nya böcker att läsa och sånt. Sparar i listor osv. Går ju att få förslag som är baserade på vad en lagt till i sina listor tidigare :)

      Radera
  4. Etsy har jag aldrig handlat på, men titta har jag ju gjort :)

    SvaraRadera
  5. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan Goodreads :)

    SvaraRadera
  6. Jag hr först i dag, efter att ha läst om det på flera jerkasvar, startat ett konto på Goodreads...

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg