Vill läsa dessa NU

07:39

Okej, det låter typ som att jag hatar bibliotek, när jag egentligen tycker att bibliotek är typ det bästa som finns. Det var lätt min bästa plats när jag var liten. Inser ju att jag alltid låter extremt sur och bitter när jag bloggar om just bibliotek. Ehm, om någon blir sur och tar åt sig kan jag ju säga det här: Alla som jobbar på bibliotek: Ni är bäst. Kan vi gå vidare nu så jag får klaga lite igen?

Mitt senaste i-landsproblem är detta: Att ta in första delen i en serien och sen inte resterande. Då måste jag ju KÖPA böckerna. Vilket jag efter noga övervägande faktiskt hade råd med och allt sånt (nåja, typish, det löser sig). Och jag vill läsa dem NU. NU NU NU. NUNUNUNUNUNU. Ok? Och de har inte kommit. Det är DET som är problemet i det här.

Vad var det för böcker då? Den här gången var det Locke & Key. Biblioteket hade del 1, men inte någon mer del. Så jag har beställt del 2 och 3 nu. Dessutom visade det ju sig att jag råkade få bäst i hela klassen på grammatiktentan, så en belöning dör jag ju liksom inte av. Passade på att beställa en skolbok i samma omgång så kändes det lite bättre också.


__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Här gör det inte så mycket Om någon del saknas, det är bara att lämna inköpsförslag och hittills har biblioteket köpt in allt jag önskat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har gjort det, men det tar längre tid än att beställ dem själv. Så jag kör på det istället!

      Radera

Instagram

Populära inlägg