Den här listan

01:28

Poängen med listan över vilka som är med i Kaosutmaningen är att kunna följa andras process och kunna kolla vilka böcker andra använt för att bocka av olika punkter. Det betyder att: 

1. Om ni inte skriver om utmaningen och processen på bloggen blir ni bortplockade. Då försvinner liksom poängen med att ni ens finns med på listan. 
2. Om ni gör en helt annan utmaning än den jag presenterat kommer jag också plocka bort.

Dessutom är det ju fint om ni länkar tillbaka så att fler kan hitta till urutmaningen :)

Nu när året faktiskt börjat får jag väl också passa på att önska er lycka till och kämpa hårt!

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Blev tvungen att kolla om jag länkade som jag tänkte, men såg att jag missat det (även om jag skrivit ditt bloggnamn x) ). Uppdaterat!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur ofta brukar en uppdatera hur det går för en med utmaningen? Jag har inte varit med från början tidigare, så jag vet inte :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt att jag missat svara på den här kommentaren! Jag uppdaterar inte i egna inlägg, utan på min uppdateringssida. Det gör jag så fort jag läst en bok som passar in på någon av punkterna :)

      Radera
  3. Jag är med på utmaningen i år igen! Här är länk till min lista http://tantaugustastekopp.wordpress.com/lasutmaningar/kaosutmaningen/

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg