Gott nytt år!

15:24

Hur spenderar ni årets första dag? Jag sov till strax efter två (och missade dagsljuset...) och är för trött för att ens öppna en bok. Ligger i soffan och spelar Candy Crush. Den största kraftansträngning jag tänker göra idag är att gå de 500 metrarna till pizzerian och köpa pizza. Sen kanske vi bränner av ett par avsnitt American Horror Story eller något sånt.

Äsch, egentligen ville jag bara titta in för att önska gott nytt år, eftersom jag lyckats undvika de tre små orden i mina senaste två blogginlägg!

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Punkt ett struken i kaosutmaningen. Kolla på bloggen och skickar även en god fortsättningskram!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud, jag orkar knappt ens tänka på utmaningar idag... Haha.

      Radera
  2. Gott nytt år och vilken toppen dag du verkar ha haft idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hah, toppen är väl kanske att överdriva... Jag mest väntar på att dagen ska ta slut så jag orkar göra något :P

      Radera
  3. Låter ungefär som min aktivitetsnivå idag, även om jag faktiskt lyckades läsa ut en bok på ren vilja. Egentligen ville jag bara fortsätta att äta hela dagen... Men Gott Nytt År! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Fortsätta äta hela dagen", skriver under på det! Bakis-hungern alltså, inte att leka med!

      Radera

Instagram

Populära inlägg