Beer, music, orange hair, massage and books make the world go round

11:18

Den här veckan har varit rätt tråkig, för jag har legat hemma med feber och... trötthet utan några andra sjukdomssymtom. Väldigt onödigt, och väldigt plugginkräktigt. Det gillar vi inte. Därav har veckan också varit dödligt händelselös - förutom att jag hann läsa en del böcker och lyssna på lite poddar också sånt.

Trevliga saker som däremot har hänt:
- JAG SKA SE ETT AV MINA BÄSTA BAND I DECEMBER (The Bronx). Kan inte upprepa det här tillräckligt många gånger.
- Jag har klippt av mer än en decimeter av håret som numer är axelkort och ORANGE. Mycket nice.
- Jag var på massage. Det var awesome. Det har jag aldrig varit förut.
- Eeeeeh, jag ska på öl- och whiskyfestival imorgon och dricka nice öl (alltså det har ju inte hänt, men det ska hända!)

Klart slut. Ska försöka läsa lite böcker också som vanligt, men måste läsa lite historiska herrar till på måndag, så får prioritera det.

Hörnini, vad ska ni hitta på i helgis?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg