September

11:41

Alltså fattar ni att det är TRE MÅNADER kvar på det här året? Och att årets bokmässa redan är över? Och att... Okej, jag tror ni fattat att jag tycker tiden går snabbt nu.

Jag måste fråga om en sak jag funderade över i tisdags: Ju närmare slutet av månaden jag kommer, desto tunnare böcker väljer jag för att det ska se bra ut i månadsstatistiken. I tisdags efter att jag hade sträckläst Leonard Peacock tänkte jag först ta Ring av Koji Suzuki, men tänkte att det finns inte EN CHANS att jag ska hinna läsa ut 370 sidor innan morgondagen är slut, så jag tar Shiverton Hall istället. Någon mer som gör så?


Nåja, till sammanfattningen! Jag läste:

107. Forgive Me, Leonard Peacock, Matthew Quick *
106. Djupa Ro, Lisa Bjärbo
105. Nimona, Noelle Stevenson *
104. Saga vol 5, Brian K. Vaughn & Fiona Staples
103. The Rose Society (The Young Elites #2), Marie Lu
102. Slasher Girls & Monster Boys, April Genevieve Tucholke (edt) *
101. Bara vara Jojo, Niki Nordenskjöld *
100. Att vara jag, Anna Höglund
99. Som stjärnor i natten, Jennifer Niven *
98. Scarlet (The Lunar Chronicles #2), Marissa Meyer
97. Fables: Legends in exile (Fables #1), Bill WIllingham *
96. Var är Audrey?, Sophie Kinsella *
95. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, J.K. Rowling (omläsning)

Totalt: 12.
Gillade mest: Om vi i vanlig ordning bortser från Harry Potter: Slasher Girls & Monster Boys, Nimona och Som stjärnor i natten.
Gillade minst: Var är Audrey?...
Största överraskning: Nimona!!!! Alltså så himla rolig, vilket jag inte hade väntat mig. <3
Största besvikelse: Hm, kanske Var är Audrey? eller Att vara jag. Att vara jag var ju bra, men den är inte direkt Om detta talar man endast med kaniner.

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Tiden går jättefort plötsligt! Vilket är bra för mig då min sambo befinner sig i armén och kommer hem i december :) Snart är det ju bokrea igen! Nästan..ganska snart ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det är allra bäst när tiden går fort när ens bästa person är borta! Jag bodde ju själv från typ mars till mitten på augusti (och mars till slutet av september förra året </3), så vet hur det känns!

      Radera

Instagram

Populära inlägg