Varför får jag alltid lässvackor på hösten?!

09:21

ALLTSÅ!!!!! Är mitt i Library of Souls och kommer INGENSTANS. Innan igår läste jag inte ett enda ord på två dagar. Känns mest som att jag har så svårt att engagera mig. Boken är ju egentligen inte dålig liksom. Igår när jag hade ensamkväll planerade jag att hetsläsa hela kvällen. Slutade med att jag tittade på ÅTTA avsnitt av The 100 istället. Vad är det med mig? Vill ge mig en smäll på käften och säga åt mig att rycka upp mig.

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Oj vad jag känner igen mig!! det är likadant varje höst, läsningen blir inte av, man ser filmer serier och gör ungefär allting annat än att läsa :P Men stressa inte upp dig, ser the 100 istället(för den serien är verkligen så bra!!) Så kommer lässuget snart vara upptrissat ordentligt så då kommer du plöja massor med böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag försöker. Tror faktiskt att jag ska ta och göra en kopp te och fortsätta läsa lite The 100-textremsor istället för Library of Souls nu. Lika bra, så kanske jag blir sugen senare. Känns ju taskigt mot boken att den inte får bli läst när jag verkligen vill läsa den också. (alltså måste sluta tänka att saker har känslor...)

      Radera

Instagram

Populära inlägg