3 days to go

12:07

Hörni, noterade just det här när jag var in en sväng för att kolla när Panic släpps. "3 days to go"! Peppen! Alltså vill skriva det igen med versaler och tusen utropstecken: PEPPEN!!!!!!!


PS. Såg Ender's game häromdagen och ska se Boktjuven idag. Är pepp! Kommer utlåtande i veckan! Har dock så himla mycket att skriva om just nu, så vet inte hur jag ska kunna ha bara ett inlägg om dagen, haha. Dagens i-lands. DS.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Jag har förhandsbeställt den från the book depository och hoppas den dyker upp snabbt men för säkerhets skull förhandsbeställde jag den också som e-bok från amazon. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också förhandsbeställt från bd, och kommer dessutom hursomhelst inte ha tid att läsa den på en gång. Så jag får nog nöja mig med det.

      Radera

Instagram

Populära inlägg