Mars hyllvärmare

08:46

Februaris hyllvärmarprojekt gick väldigt bra! Förutom att jag läste en av böckerna kastade jag dessutom UT en bok ur bokhyllan. Heja!
Såhär såg listan ut förra månaden:
1. Den skräckfyllda skolan - Lemony Snicket
2. Apelsinflickan - Lena Kallenberg
3. Här - Kristín Ómarsdóttir

Den jag läst var Apelsinflickan och den jag kastade ut var Här.

Nu är det ju dags att plocka fram tre stycken nya hyllvärmare! Mars hyllvärmare blir följande:

1. Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
Tror det snart är två år sedan jag fick den här hemskickad från Rabén&Sjögren. Känns ju i alla fall lite bättre att det inte var ett efterfrågat recex, utan de bara skickade ut. Men någon gång måste jag väl läsa Sarah Dessen, eller hur?

2. Sovay - Celia Rees
Den här har jag faktiskt köpt på bokrean en gång i tiden! När jag var yngre var Celia Rees min absoluta favoritförfattare. Trots det har den här blivit stående oläst i bokhyllan.

3. När jag letar efter Max - Sanna Wallin
I förra månadens hyllvärmarinlägg berättade jag historien om den här boken. Tänkte det var passande att plocka fram den igen.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Älskar Dessens böcker! Men det är en av dem som är lite sämre än de andra, meen jag kan inte komma på vilken av dem det är!

    SvaraRadera
  2. Januaris eller Mars hyllvärmare? ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå, tack för att du påpekade! Nu är jag tydligen förvirrad! Får fixa imorgon bitti :)

      Radera
  3. Jag gillade "Sovay" väldigt mycket när jag läste den för några år sedan.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg