Ställ en fråga!

12:40

Hej!

Om prick en vecka och en dag från idag ska jag få träffa och intervjua en stor författare som kommer till Sverige. Egentligen hade jag inte tänkt säga något i förhand, för ville inte jinxa det. Men så kom jag på att det fina med att blogga är ju att det går att involvera bloggläsarna!

Det är alltså Marie Lu jag ska träffa nästa vecka. Hon kommer till Sverige med anledning av att del två i Legend-trilogin - Prodigy - släpps på svenska. 

Jag undrar alltså: Är det något ni tycker att jag ska fråga Marie Lu? Kanske något som ni undrar eller som ni blev nyfikna på när ni läste böckerna? Shoot!

Du kanske också gillar

3 kommentarer

  1. Jag säger coolt (nervöst?), men har såklart ingen fråga bara för det (och inte har jag läst hennes böcker heller)...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta språket, men JA, NERVÖST SOM FAN. Är superdupernervös.

      Radera
  2. Åhmen gud vad coolt! O.o :D kommer tyvärr inte på nån fråga nu dock...är helt tomt! :P

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg