Tävling!

14:05


Eftersom det är en sån fin högtidsdag idag tänkte jag att vi skulle fira med en liten tävling! Jag fick nämligen ett ex av Spring så fort du kan på pressfrukosten i torsdags, men den har jag ju redan! Dessutom var jag och köpte ett ugglebokmärke idag som jag ville skicka med.

Tävlingen går till såhär:

Svara i kommentarsfältet på frågan: Sofia Nordin har skrivit en bok om en tjej som blir kär i sin bästa tjejkompis. Vad heter den? (TIPS! Svaret går att hitta här på bloggen!)

Se till så att jag kan kontakta dig på något sätt, antingen via blogg eller mejladress.

För att få en extra lott delar du tävlingen antingen på din blogg, facebook, twitter eller instagram. Endast en extra lott per person! Du får alltså inte fler lotter för att dela på både twitter och blogg. Klistra in länken i kommentaren.

Tävlingen avslutas nästa söndag, den 16/3, klockan 24:00. Jag drar en vinnare och presenterar den på måndagen! Lycka till alla!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

7 kommentarer

  1. Det händer nu, heter boken :)!

    SvaraRadera
  2. Jag tänker svara det jag minns och hoppas på att det är rätt.: "Det händer nu".

    SvaraRadera
  3. Jag är jättegärna med och tävlar! :) Svar på frågan: "Det händer nu".
    Min mejladress: amlii@live.se
    Jag har även länkat till tävlingen via Twitter: https://twitter.com/Amelies_boktips/status/443070768961056768

    SvaraRadera
  4. Boken heter Det händer nu och är en av mina absoluta favoritböcker! ^^

    SvaraRadera
  5. Boken du söker är Det händer nu. Delade även tävlingen via twitter: https://twitter.com/BookCecilia/status/443287436874235905

    SvaraRadera
  6. Roligt med tävling! :) Jag är gärna med och har tipsat om tävlingen på twitter: https://twitter.com/Loveliciouzz/status/445183328908738560

    Svar: Det händer nu

    Mejl: booklovin[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Det händer nu :) har tyvärr inte delat då jag hittade hit först nu... hoppas är okej att jag deltar fast jag bor i finland? :O
    Mail: elviraslillabloggomvarlden@gmail.se :P

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg