Jag tipsar om böcker!

10:41

Eftersom jag prokrastinerar hemtenta och inte gör något annat vettigt kommer här ännu ett sånt här oplanerat och halvt meningslöst inlägg.

Jag tror att ingen av er missat att LitteraturMagazinet köpt upp internetbokhandeln Fritz Ståhl. Vad ni däremot kanske inte sett är att jag tipsar om mina allraallra bästaste ungdomsböcker på Fritz Ståhl. Kolla in här och (förslagsvis) klicka hem några! Kan ju avslöja att det är en fruktansvärt bra lista (givetvis, eftersom jag har fruktansvärt bra smak).

Är det någon bok på listan ni är sugna på att läsa?
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Meh! Nu har du ju nästan uppfyllt en punkt på din Bucket list om att skriva om böcker, i och för sig i en papperstidning om jag inte missminner mig men ändå! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, men jag bloggade ju på LitteraturMagazinet ett tag. Fast det räknas inte, måste vara en papperstidning! :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg