Februari

08:12

Okej, februari blev det superskralt på läsfronten. Jag tror att det var hemtentan som fick mig ur fas, plus att jag inte har så mycket lust att läsa just nu. Vill typ hellre ligga i soffan och titta på Weeds istället... Men några böcker hann jag med i alla fall:

11. Inte som andra döttrar - Deborah Spungen (omläsning)
10. Samlingen - Petrus Dahlin & Lars Johansson
9. Kvinnan i svart - Susan Hill *
8. Apelsinflickan - Lena Kallenberg (omläsning)
7. Hollow City - Ransom Riggs

Totalt: 5 böcker.
Bästa bok: Inte som andra döttrar
Sämsta bok: Samlingen. Inte för att den var dålig, men den var varje fall inte lika bra som de andra.
Största överraskning: Apelsinflickan. Trots att jag hade läst den förut var den bättre än jag hade väntat mig faktiskt!
Största besvikelse: Kvinnan i svart - vilket var den enda besvikelsen den här månaden. Inte för att den var dålig, utan för att den bara inte var lika läskig som jag trodde att den skulle vara. Alltså, jag gillade den ju supermycket, men hade velat ha MER!

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Vad tyckte du om Hollow City? Jag har läst Miss Peregrine´s och tyckte sådär om den och är lite kluven till om jag ska läsa Hollow City eller inte. Har den här hemma men som sagt, är det värt det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte faktiskt att den var bättre än Miss P! Så jag säger ja! Ge den en chans :) min recension kan du läsa här om du vill veta mer om vad jag tyckte: http://www.saganomsagorna.se/2014/02/recension-hollow-city-ransom-riggs.html

      Radera

Instagram

Populära inlägg