Friday reads 11/3

11:27

Jag är totalt ointresserad av ljudböcker, så istället för att skriva ett bokbloggsjerkasvar där jag i princip bara skriver "Jag lyssnar inte på ljudböcker" (pga känns rätt värdelöst) får ni en liten video istället!

För övrigt: Skulle ni vara intresserade av en liten Barcelona-guide? Jag håller på att skriva en för att jag längtar så nedrigt mycket efter Barcelona. Om ni vill läsa kommer den upp i nästa eller nästnästa vecka! :)

Och! Vad läser ni i helgen?

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Trevlig video! :)
    I helgen planerar jag att läsa ut Damernas detektivbyrå (Alexander McCall Smith)- en bok som fram tills nu stått oläst alldeles för länge i min bokhylla. Efter det har jag ingen aning om vad som kommer bli påbörjat. Spännande!

    SvaraRadera
  2. Gillade M varken mer eller mindre supermycket! Hoppas du gillar :) förövrigt tror jag typ inte att den passar in på din lista :S sex är ett rätt så centralt ämne men den innehåller cirka ingen klar sexscener enligt mig, nu kan det dock hända att jag minns fel men jaa :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är ju som du säger. Men la till den och ändrade beskrivningen för listan med att det inte behöver vara explicita sexscener, utan det räcker med att de faktiskt får ligga. :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg