På repeat

13:30

Alltså, det är så sjukt mycket söndag idag. Ni vet när en planerar mat, veckohandlar, har tvättdag, blötlägger några paket bönor och allt annat tråkigt en behöver få gjort men inte orkar göra en vardag. Dessvärre är jag hängig, blir trött fort och andfådd av att göra saker som egentligen inte är speciellt tunga. Nåja, läste i alla fall HELA M varken mer eller mindre på en enda sittning igår ←gissa hur nöjd jag är över detta?!

Ok, det här inlägget skulle egentligen handla om:
1. Hur mycket jag uppskattar Sincerely Johannas topp 5-inlägg varje söndag. Time to check out om du inte redan har gjort det.
2. Här är två låtar jag lyssnat på på repeat i veckan:

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Tack snälla Anna för att du tipsar vidare om min topplista! Och roligt att du gillar dem.

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg