Glad påsk!

09:48

Hörni! Jag vill bara titta in och önska glad påsk! Om ni inte förberett påskäggen än kan ni ju titta förbi i SF-bokhandeln idag. Vi har massor av småprylar som går att lägga i påskägg (och jag jobbar). ;)


När jag jobbat klart ska jag åka ut till min mamma i Norrtälje. Ser sjukt mycket fram emot bussresan pga åktid = lästid (och sen saknar jag min familj och hundarna också förstås). Jag påbörjade Lauren Olivers Vanishing Girls igår och har även med mig Gull Åkerbloms Ringar på svart vatten i läsplattan. 

Ska ni göra något kul i påsk? Och kanske ännu viktigare: vad ska ni läsa?

Ha en supertrevlig helg och ät jättemycket godis. Hej!

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Låter som en härlig helg! Än så länge är det dessutom blå himmel och sol i Norrtälje så kanske kan du till o med läsa ute :)

    Jag har två Miranda Kinneally på läsplattan så blir de som får föröka med på resan hemåt i påsk:)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg