Mars

06:22

Herre vad fort den här månaden har gått! Jag började som sagt min praktik förra veckan och har hunnit läsa hur mycket böcker som helst som inte har recensiondatum förrän om veckor, eller till och med månader - därför ser det väldigt tomt ut på recfronten den här månaden.

Det här har jag i vart fall lyckats läsa den här månaden:

32. Mörkrets demoner: Ondskan vaknar, Kami Garcia *
31. Dubbel-Trubbel, Mac Barnett, Jory John & Kevin Cornell *
30. När hundarna kommer, Jessica Schiefauer
29. Paris, Lola och jag, Moa Eriksson Sandberg
28. Som eld, Sara Lövestam
27. Den blomstertid nu kommer, Marie-Chantal Long *
26. Augustiminnen, Sarah Lean *
25. Fangirl, Rainbow Rowell *
24. Nattsagor för sömnlösa, Johanna Wester *
23. The Last Olympian, Rick Riordan
22. The Battle of the Labyrinth, Rick Riordan
21. Det magiska spelet, Anna Cnattingius (omläsning)


Totalt: 12.
Gillade mest: Percy Jackson, fortfarande. Sörjer ärligt talat så himla mycket att de är slut. Och FANGIRL! Den har inte blivit recenserad för att... eh justdet, jag är bara lat.
Gillade minst: Den blomstertid nu kommer. Det är en av dem som inte haft recdatum än, så ni får hålla ut ett tag till.
Största överraskning: Mörkrets demoner: Ondskan vaknar! Hade inte förväntat mig speciellt mycket av den alls, men den visade sig vara riktigt bra. Dock är inte recdatum förrän 25 maj...
Största besvikelse: Hm, jag vet väl inte om jag just blev så besviken över någon... Det skulle väl i så fall vara Det magiska spelet.

Du kanske också gillar

1 kommentarer

Instagram

Populära inlägg