Jag dyker upp på andra ställen

11:48

Hoppas ni alla har en himla fin lördag! Själv spenderar jag min i soffan med Vi är alla helt utom oss och att kolla namnstatistik på SCB (nej, jag är inte gravid, jag får bara akut kunskapsabstinens ibland. Jag lovar). Men! Det var ju inte det jag tittade in för att meddela, utan detta: Jag dyker upp på lite andra ställen på internet. Närmare bestämt dessa:

1. Jag fick i uppdrag att skriva en liten text om trender i höstens utgivning för Barnens Bokklubbs räkning. Till exempel svartsjuka och mytologi är två saker som kommer väldigt starkt i höst! Ni som är intresserade av att läsa hela listan kan klicka er in här!


2. Det har äntligen blivit min tur att svara på frågor hos I Regnet! Jag svarat bland annat på vilka som är mina blogg-BFFs och varför min blogg heter som den gör. För er som vill veta lite mer om mig finns det inlägget att läsa här.

Det var allt! Fortsätt läsa en massa bra böcker eller vad ni nu håller på med. Pusshej!

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg