Några snabba

09:31

Jag är hemma idag... igen. Gick hem från praktiken igår med feber och är däckad idag också. FML. Nåja, spenderade hela eftermiddagen igår med att läsa första delen av Fablehaven i soffan, äta upp resten av glassen och chipsen och dricka orimliga mängder Ramlösa. Problemet är ju bara att jag nu inte har någon glass och Ramlösa kvar till idag (chipsen bryr jag mig inte så mycket om). HUR ÖVERLEVA????

Näe, gud så jag svamlar (det är för att jag är sådär piggtrött som en blir när en är sjuk och inte gör någonting och inte ens har någon att prata med. /forever alone). Över till vettiga saker:

1. Kul att ni blev så engagerade av att droppa (eller inte droppa) böcker! För er som har missat inlägget och ännu inte varit med och diskuterat föreslår jag att ni kikar in här.

2. Något som engagerade på min instagram var ämnet: Serier a la Berättelser från Engelsfors eller Legend: The Graphic Novel - som ju är comics som hör ihop med bokserier - ska de stå med bokserien eller med serierna (alltså alla andra comics)? Jag beslutade mig för att de får stå med sina bokserier, pga jättekonstigt att dela på böcker som hör ihop. Eller vad säger ni?

3. Kastade ett litet öga på mina stats igår och såg att så mycket som TVÅ besökare hittat hit via sökfrasen "varför köper ingen mina böcker på bokbörsen". WTF? Förmodligen för att du har böcker som ingen annan heller vill ha. Jag bara säger.

Okej, jag erkänner. Egentligen skriver jag bara det här för att få chansen att gnälla över HUR SJUK jag är och för att ni ska tycka synd om mig. Och köpa glass åt mig. Och Ramlösa. Jag vill ha den med citron-ingefära. Glass: Choklad. Ingen jävla bigpack-skit. Ni fixar det va? Gud så bra, så är det inte total misär här hemma. Det är bara att säga till när ni är på väg.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg