Världens typ finaste bok + min första vlogg

05:49

ALLTSÅ SITTER OCH GÖR I ORDNING DETTA INLÄGG SAMTIDIGT SOM SVERIGE VINNER EUROVISION SÅ JÄVLA PEPPIGT JAG DÖR.

Ok, nu frångår vi caps lock. Fast eftersom jag är en tönt blir jag löjligt påverkad av sånt här och tycker det är lite för roligt för att det ska vara coolt. Och såhär: den här videon skulle ha kommit upp igår var planen. MEN när jag skulle klippa den bestämde sig den jävla datorn för att huvudpartitionen var full så jag var tvungen att lägga om DE JÄVLA partitionerna. Och sen hade jag Star Wars-maraton hela söndagen, vilket var mycket viktigt (vi åt rabarberpaj också. Med vaniljsås OCH glass). Det "igår" jag refererar till i videon stämmer därför inte. Igår var alltså i lördags.

Dessutom: Min dator har havererat totalt nu (YAY. Partitions-grejen gick inte att rädda </3 Vad jag än öppnar säger den bara att filen inte existerar. Älskar inte datorn). Så jag kan inte klippa filmen pga går ej på min chromebook som jag använder 99,9% av all tid i vanliga fall. Så ni får lite extra väldigt förvirrat svammel och letande efter bilder och... Och Youtube dödade ofc illustrationerna. Men ändå. Och jag var tvungen att klippa bort slutet, så lite abrupt slut. NU SLUTAR JAG MED URSÄKTER OCH BARA PUBLICERAR OKEJ VADGÖRVINUKÖRVI KOM IGEN.


Du kanske också gillar

8 kommentarer

  1. Åh du har så rätt att boken krävde en video ! Fy vad snygg !

    SvaraRadera
  2. Ohmigod, så himla fin! Kliar i fingrarna för vill bläddra i den själv. Älskar när det finns fina illustrationer i böcker. Har du läst Sandman av Neil Gaiman? Tips i så fall. Det är seriealbum. Illustrationerna är kanske inte fantastiska, det är olika illustratörer och det märks ibland. Men tycker verkligen om storyn, det är så skumt. (Låter kanske inte jätteinsäljande, men det är skumt på ett bra sätt ändå, tycker jag.)

    OCH måste bara säga (med risk för att vara lite otrogen mot min katt Humle dårå) att Katniss är så himla gullig! Så lurvig och go. :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har ju fortfarande inte läst Sandman... But will do, soon. Har varit sugen på den länge, men första delen är alltid utlånad på biblioteket när jag är där/slutsåld på sf-bokhandeln när jag jobbar... Och jag gillar skumt, haha.

      Radera
    2. Har dock bara läst första och påbörjat andra än så länge, så kanske inte kan säga nåt egentligen, haha. Men den första var bra i alla fall. ;)

      Radera
    3. Åh, jag har fått den rekommenderad tidigare från min allra säkraste rekommendationskälla, så är helt säker på att jag vill läsa den ändå :)

      Radera
  3. Åh va fina bilder =) gillar guld detaljerna ^^

    SvaraRadera
  4. Ållstå GAAH SKYDDSOMSLAGET!!? HUR COOLT. Nu blir jag jätteorolig att Bonnier Carlsen inte kommer göra samma grej, brukar ju bli så ibland - men det kanske de sa?
    Superroligt med video förresten! Alltid lite skrämmande att kolla bokbloggares första videon - tänk om de inte är så coola/bra/trevliga "IRL" som de är på bloggen!? Men det var du ju faktiskt. :) (Snälla gör fler videos! Var ju nästan roligare att höra dig än läsa vad du skriver. Nästan :'))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh, vad fint skrivet! Ska absolut fundera på att göra fler videor (haha, råkade skriva "skriva fler videor")!

      Ang skyddsomslaget sa faktiskt BC att de kommer göra den precis lika! :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg