Alltså oj

16:08

Vaknade som vanligt imorse och läste bloggar det första jag gjorde. Och upptäckte att jag blivit länkad av SANDRA FUCKING BEIJER. Förutom att hon har världens bästa blogg har hon också supermycket läsare. Vilket gjorde att jag slog besöksrekord innan klockan tolv och redan har haft tre gånger så många läsare som jag brukar ha en helt vanlig bloggdag.

Men i alla fall: Superkul alla ni som kommer hit! Om ni gillar min blogg får ni även hemskt gärna följa mig på bloglovin'!

Puss och tack till alla som kommit hit idag!

Follow on Bloglovin __________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Såg att du blivit länkad och tänkte inte mer på det...men nu när du säger det: shit pomfritt vad kul! Hoppas VERKLIGEN att vissa kom för att stanna, din blogg är verkligen superbra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså tack, tack, tack! Det var snällt skriver! Försöker ju skriva en så bra blogg jag bara kan/en blogg jag själv vill läsa, så blir superglad över att andra gillar den också :)

      Radera
  2. Kul att bli uppmärksammad på det sättet. Grattis till reklamen :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg