Gnäll från en sjukling

11:47

Saker jag hade tänkt göra idag:

  1. Sy en kjol och tre par shorts.
  2. Titta igenom min uppsats inför handledning imorgon.
  3. Städa.
  4. Blogga för halva veckan.

Saker jag gör idag:
  1. Äter kakor, päronsplitt och dricker te.
  2. Tittar på teknad film (nu Anastasia, sen Svanprinsessan och efter det Aristocats).
  3. Gråter inne på Willys för att mitt kort inte fungerar (okej, riktigt så dramatiskt var det inte, jag lyckades hålla inne med tårarna, för mitt kort fungerade sen).
  4. Gråter när jag inser att jag tog med HDMI-kabeln till Playstationet till min lillayster igår och att den inte kom med hem (tittar alltså på Netflix i Playstation).
  5. Gråter när jag inser att DVD-spelaren och sitter med HDMI så jag kan ta den.
Med andra ord: Är superförkyld. Ont i halsen, hosta och feber. Kommer inte blogga något vettigt pga tycker synd om mig själv. Pusshej.

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

Instagram

Populära inlägg