Tävlingstips!

11:27


Vill bara tipsa er alla om att just nu har B. Wahlströms en tävling på instagram där du kan få chansen att läsa Rör mig inte-novellen Bryta sönder av Tahereh Mafi! Dessutom får vinnaren ett bokpaket med hela serien. Toppenvinst tycker jag, för det är en riktigt bra bokserie.

Såhär gör du för att tävla:
1. Följ @lasgladje
2. Dela bilden på ditt instagramkonto och tagga med @lasgladje
3. Hashtagga med #brytasönder
 Tävlingen pågår fram till 24 april.

Lycka till!
Här är mina recensioner av tidigare böcker i serien: Rör mig inte / Rädda mig inte.
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

2 kommentarer

  1. Det är väl inte Massolit som har tävlingen, är det inte B. Wahlström?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast B Wahlströms ägs av Massolit! Så är väl inte helt fel, men kanske ska ändra.

      Radera

Instagram

Populära inlägg