Omslagsonsdag: På översta hyllan

20:56

Eftersom jag aldrig postat någon av Bokpotatens Omslagsonsdagar förut börjar jag med det här lätta temat! Översta hyllan i min bokhylla är reserverad åt alla mina Harry Potter-böcker (17 st), så jag har valt att gå ned ett hyllplan för att göra det lite mer spännande. För Harry Potter-böckerna har ni väl sett säkert tusen gånger, eller hur?

Den hyllan som är näst överst är reserverad åt böcker som jag gillar lite extra mycket, så jag tänkte det passade bra! Det här är mina finaste böcker på den hyllan:

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

8 kommentarer

  1. Trevligt att du är med och leker :] De där Astrid Lindgren-böckerna verkar så grymt tjusiga, man borde nog skaffa sig några sådana. Och Nattens cirkus, alltid Nattens cirkus! Den är fin på alla sätt och vis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag att du borde! De är superfina allihopa :)

      Radera
  2. Blev nyfiken på den i mitten på nedre raden ... Vilken är det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rytmen i blodet av Jeff Noon! Har skrivit om den här http://www.saganomsagorna.se/2010/04/rytmen-i-blodet.html, här http://www.saganomsagorna.se/2012/03/imorse-nar-botaniserade-runt-bland-mina.html och här http://www.saganomsagorna.se/2014/04/top-ten-most-unique-books-ive-read.html :)

      Radera
  3. Astrid Lindgren-böckerna är så fina att jag har börjat samla på dem så smått :)

    SvaraRadera
  4. 17 Harry Potter-böcker! Jag trodde det bara kommit sju... ;)

    Jag gillar också omslaget på Noons bok :)

    SvaraRadera
  5. Astrid Lindgrens böcker är jättefina!

    SvaraRadera
  6. Jättefina omslag! Jag gillar de tre översta mest. :)

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg