I love spring book tag

07:32

Blev taggad av Elina! Tack!

1. Hur är våren där du bor?
Superfin! Var ju en sväng i Östersund över påsken och där var det inte alls lika grönt som här i Stockholm! Går knappt ens att kalla det vår. Är redan barbent-väder de fina dagar (vilket har varit typ alla dagar sen jag kom hem).

2. Vilken är ditt mest efterlängtade boksläpp i vår?
Prodigy av Marie Lu och Det handlar om dig av Sandra Beijer!

3. Visa ett bokomslag som får dig att tänka på våren.



Ljuset här är så himla vårigt och fint!

4. Var kommer du sitta och läsa i vår?
Om jag hade haft supersköna stolar på balkongen hade jag BOTT där, but since I have not... kanske en park! Annars hemma i soffan, sängen eller vid köksbordet.

5. Hitta ett omslag med en sol på!
Oj, den här var jättesvår. Får nog hoppa.

6. Vilka är dina favoritböcker att läsa på våren?
Eh, det som jag i vanliga fall läser? Allvarligt talat tror jag inte det är någon större skillnad. Det blir dystopier och fantasy och ungdomslitteratur som vanligt. Den enda skillnaden är nog att jag läser mindre skräck under det ljusare halvåret.

7. Hitta en bok med många olika färger på omslaget.


Fast filmaffischen är ännu snyggare (vill ha den i mitt kök alltså).

8. Vilka taggar du?
Ingen! P.g.a är sjuk, så orkar inte riktigt uppdatera mig med vilka som bloggat osv. Eller jo, en! Alexandra, here you go!
__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg