Aprils hyllvärmare

08:40

Okej, jag hann inte läsa en enda av hyllvärmarna i mars. Dåligt gjort av mig, men nya tag inför april! Såhär såg alltså listan ut:
1. Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
2. Sovay - Celia Rees
3. När jag letar efter Max - Sanna Wallin

Och jag läste alltså ingen.

Men som sagt, nya tag! Och nya böcker såklart!
Aprils hyllvärmare bli följande:
1. Amatka - Karin Tidbeck
Den här har stått i min bokhylla sen den kom ut 2012. Eftersom jag hört så mycket gott om den borde jag verkligen läsa den snart.

2. We have always lived in the castle - Shirley Jackson
Alltså Penguin-klassikerna är ju för snygga för att inte läsas. Ändå står alla min Penguin-klassiker... just det, olästa. Ändring på det! 

3. Feberflickan - Elisabeth Östnäs
Den här fick jag på Bokmässan det året jag var bloggambassadör, vilket måste ha varit 2012...? Och tja, den är ju inte så tjock heller. Vilket i och för sig inte någon av böckerna är.

Jag hoppas verkligen att jag kommer ha tid att läsa böcker den här månaden. Kommer gå under lite annars, men på grund av kandidatuppsatsskrivande finns det risk för att det inte går. Men jag håller tummarna och så får alla andra hålla tummarna också!

__________________________________________________________________________________

Du kanske också gillar

1 kommentarer

  1. Har av min kompis hört att Amatka ska vara riktigt grym! Hoppas du fixar med att läsa den under April! :D

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg