När Facebook-reklamer träffar precis rätt

12:00

Alltså alla vet ju att 90% av all reklam på Facebook är trist skit, men IBLAND HÄNDER DET. Fick igår upp en grej som jag är så jäkla sjuk på. Ni vet sån där febrig kärlekskänsla som fyller mig med habegär. Jaha, vad är det som är så himla anmärkningsvärt dårå? tänker väl ni. Jo, en läs- och skrivplatta som heter reMarkable som har skärm som ser ut och känns som papper. Alltså känner att jag skulle bli bästis med en sån här PÅ EN GÅNG. Så jävla illa ändå att jag faller så hårt för den här. Men visst ÄR det en typiskt bra pryl? Har dock inte typ $500 att lägga på överflödigheter såatteh. Får fortsätta drömma här borta.


Är ej sponsrad men kolla den här reklamfilmen liksom:


HEJ REMARKABLE, VILL NI SPONSRA MIG MED EN PLATTA?

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Alltså! Gudars måste ha ju. Eller kan ju inte skaffa den men ah HUR SNYGG och HUR SMIDIG skulle den inte vara *-*

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jo, det är såklart ett minus att det inte går att läsa serier i... Meneh, ja. Jag tycker okej ändå.

      Radera
  3. Inte okej att du delade med dig av det här. Nu vill ju jag också ha en.. Grät nästan när han sa "you can even rest your hand on the display". Jag ba: MEN JAA, PREACH!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg