Ny dress

21:26

Kände att jag behövde lite fix här, så har dressat om helt! Lite grejer behöver fortfarande fixas till – jag stör mig lite på att temat gör en automatisk ingress (som inte verkar ta slut i vissa inlägg...) i inlägg utan bilder... Texten ska alltså inte vara centrerad. Den bara är det nu. Av okänd anledning. Jag orkade inte slåss med html:en längre. Plus att det behövs lite marginaler mellan bild och text, plus att jag vill försöka ordna en formatering för blockquotes. Men visst är det ändå rätt så nice att få bort "continue reading"-funktionen? Vi får väl se hur stor inverkan det har på mina sidvisningar... Hehe. Och den långa laddningstiden när startsidan laddas???? Älskar att den är borta. Älskar.

Men! Vad tycks? Tell me all about it!

Du kanske också gillar

8 kommentarer

  1. Jag tycker: så fint och stilrent och proffsigt det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Håller med Elvira, mycket stilrent och snyggt! Jag piffade till lite fonter och sånt över hos mig för några veckor sedan och det är ju så skönt med lite nytt. Behöver inte vara stora förändringar, räcker med det lilla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej precis! Kruxet var att min förra design var extremt svår att ändra i själva mallen. Mycket av det jag störde mig på lyckades jag inte hitta i mallen för sidan, och det gick inte att fixa i den vanliga omfixaren heller. Den här fungerar bättre med Blogger, så det går att ändra färger och typsnitt och sånt direkt i deras mallfixare. Mycket skönare!

      Radera
  3. Tycker det blev jättefint och smidigt!

    SvaraRadera

Instagram

Populära inlägg