Helgplaner och kärlekstankar

11:20

Hej alla fina! Det är helg! Här började dagen supersoligt, men lagom till frukosten var slut var himlen full med moln... Surt, men då kan en vara inomhus utan att skämmas :)))))) hehe

Får dock inte stanna inne hela helgen, för Victors mamma fyller år. Hon har bestämt att vi ska gå på ABBA-museet, så det ska vi göra! Det blir säkert fint även om jag inte är Sveriges största ABBA-fan.

Igår läste jag ut Den allvarsamma leken. Det här att jag helt plötsligt uppskattar klassiker??? Gillade den himla mycket, blev så ledsen av den. Jag är ju svag för folk som är liksom menade för varandra. Kanske för att jag är övertygad om att Victor och jag är det, och om vi någon gång i framtiden gör slut kommer mitt hjärta nog krossas. Även om jag liksom slutar vara kär i honom. För det är en av mina värsta grejer. Kärlek som liksom tar slut. Eller är övertygad om att alla förhållanden som tar slut efter många år blir hjärtekrossare. Någon gång måste en ju ha älskat varandra liksom.

Nåja, plockade fram The Beginning Woods igår. Har bara läst prologen än, men tycker den verkar sjukt cool. Plus sjukt snygg framsida.

Nåja. Hur ser era helgplaner ut? Vad läser ni?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg