4 saker

20:35

1. Jag har förstås varit ganska säker på ett långt tag att jag skulle komma in på det jag sökt till hösten, men nu har jag fått det svart på vitt: Jag ska bli masterstudent (alltså HUR COOLT?!). Antagen till masterprogrammet i litteraturvetenskap vid Stockholms Universitet. Har väntat på det här SÅ LÄNGE. Längtar så mycket till jag får börja skolan alltså.



2. HUR kan Harry Potter fortfarande vara så jäkla bra, trots att jag läst dem fjortontusen gånger?!

3. Det är så himla fint att läsa era finaste saker, blir helt glad av det. Det är fasen den bästa tävlingsfråga jag haft någonsin tror jag! Fler får gärna berätta om det finaste som hänt dem idag, och därmed också vara med och tävla om en fylla-i-dagbok från NICOTEXT!

4. Även Beas bokhylla lottar ut ett ex av Min dag på 3 minuter, så för dubbla chanser att vinna kan ni ju kika in där också!

Du kanske också gillar

7 kommentarer

  1. Men ah så himla kul program då! Önskar att man kunde plugga hela livet, som jobb, hur ska man annars hinna med allt en vill läsa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur! Helst skulle jag vilja ta en examen i svenska också. Och engelska. Och...

      Radera
  2. Åh shit vad roligt, stort grattis! Skulle också vilja plugga litteraturvetenskap efter gymnasiet. Och du - tack så himla mycket för omnämnandet i Barnens Bokklubbs tidning. Fick en sådan chock när jag såg det, haha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det var så lite :) Hoppas det genererade lite läsare också ;)

      Litteraturvetenskap är sjuuuukt kul - om en orkar ta sig förbi första terminen. Den är nyttig men jävligt tråkig.

      Och tack! :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg