Regnig måndag på SF-bokhandeln

14:32

"Men du Camilla, behöver inte saferarna tömmas?"

"Eeeeh, nej"
"Jag gör det ändå"

"Tja, behöver du hjälp med det där?"
"NEJ!!!! *panik*"

"PAX FÖR KONSTHYLLAN!!!" (För referens: Konsthyllan är det en städar sist när det absolut inte finns något annat att göra, pga otroligt jobbig att städa och blir alltid jättestökig) Kommer dit: konsthyllan redan städad. 

Inga kunder. Inga leveranser. Så ser vår lagom roliga måndag ut i bokhandeln idag (det är nu ni ska ta med alla era kompisar och komma hit och fråga och handla saker).   

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Jag hade kommit dit om jag inte var bortrest på semester.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, synd! Annars hade det varit värsta bokbloggardagen här idag, för både Schitzo-cookie och Bokstävlarna har varit inne :)

      Radera
  2. Så hade nåt hänt där hade nästan alla bra bokbloggare försvunnit i ett nafs. Tur då att jag sitter här och gömmer mig i skogen. "I'm doing my part" som ungen säger i Starship Troopers.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, erkänn att du hellre hade kommit till SF-bokhandeln och ställt jävligt dumma frågor bara för att irritera mig och kunna säga att jag bad om det. Typ som om det är alla tre hobbit-böcker i samma och vilken bok det är där världen är en sköldpadda och sånt.

      Radera

Instagram

Populära inlägg