Hörni, help!

22:57

Jag håller på att göra upp en wishlist inför den dag då jag får fett med cash och kan köpa ca allt jag vill ha (är hittills uppe i sju böcker/seriealbum och eeeh... nästan 600 spänn. MEN EN KAN JU FÅ DRÖMMA OK????). Har dreglat så länge över denna, då omslaget är så larvigt snyggt i en skimrande mjölkig nyans. Fy farao vad äckligt det där lät, men jag kan inte beskriva det bättre. Jag vill säga att det är som champagne, men färgen har INGENTING med champagne att göra, utan är mer åt det blåa, väldigt frostiga hållet. Men ni som läser min blogg och har koll på vad jag gillar: Vill jag läsa den här? Är så tagen av den sjukt coola finishen på bakgrunden att jag inte ens lyckas komma till baksidestexten och blir helt förblindad av omslaget. Är den något att ha, eller har de bara lyckats väldigt bra med just nyansen på omslaget? (Är inte såld på omslaget i helhet, utan bara helt fängslad av bakgrunden...)


Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Jag köpte boken samma anledning som du har nämnt nu, jag var helt såld på omslaget. :P Däremot har jag inte hunnit läsa den än, men jag ska göra det så fort jag läst ut den boken jag håller på med. Då kan jag säga om jag tror att du skulle gilla den eller inte. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, men läs fort, för det verkar som att det bara är storpocketen som har den coola bakgrundsfärgen?

      Radera
  2. Kan säga detsamma... Omslaget får mig att vilja ha boken - men tänk om den är rent utav värdelös?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur... Alltså grejen är att kronan får mig att backa. Fast Alice-referensen i titeln får mig att säga ja. Fast sen tänker jag på alla Alice-retellings det finns och backar lite igen.

      Radera

Instagram

Populära inlägg