Videoblogg: Throwback Thursday med gästspel av Katniss

05:39

Det här blir min sista Thowback Thursday på några veckor, så jag tänkte att jag kunde passa på att göra en videoblogg... som inte blev riktigt vad jag hade tänkt mig när jag satte mig ner för att göra själva videon. Men nu har jag ett uppdrag att lösa till i augusti eller något när jag är redo att plocka upp TBT igen.

Men ja, det här lyckades jag aldrig klämma ur mig i videon tydligt nog: Jag var alltså helt övertygad om att dessa böcker var samma bok, men olika utgåvor. Nåja:



För övrigt - när vi ändå snackar nostalgi: Igår när jag satt i bilen på väg hem från Pulsen (alltså 5 spänn styck för Alpros soygort, HUR NICE?!) spelade de In the Shadows med The Rasmus på Bandit. HUR LÄNGE SEDAN? För alla kids som inte är 22 år och jävligt gamla: Denna låt kom 2003 när jag var tio och precis hade börjat intressera mig för musik på riktigt. Spelade den sönder och samman - tror till och med jag hade den på singel (ni vet en sån där CD-skiva med bara typ en låt på som en av okänd anledning höll på med PÅ MIN TID).

Du kanske också gillar

9 kommentarer

  1. om du var 10 år gammal 2013 har du haft en JÄVLA växtspurt den senaste tiden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det klart jag har! (Fixat, tack!)

      Radera
    2. Och du ska få bli länkad också när jag kommer hel och kan fixa det, sårri

      Radera
  2. Spännande mysterium det där med boken. Hmmm... Throwback thursday-inlägg kanske man skulle börja med.

    Och Katniss är så fin. Och jag som inte ens gillar katter... (hundmänniska ja, visst)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag kan omöjligt bestämma mig för vad jag gillar bäst av hundar och katter, men har inte riktigt möjlighet att ha en hund i mitt liv nu :( och inte på kanske tolv år till, eftersom Katniss hatar allt vad andra djur heter. Tyvärr. Men längtar sååå efter en liten hund...

      Radera
    2. Jag var också hundmänniska trodde jag. Tills vi skaffade en katt. Och sen en till. Och sen...ja. Men alla går så himla bra ihop och det är vackert att se när hunden slicker en av katterna och hon kan ligga sked med honom. Så nu är jag en både-och-människa.

      Radera
    3. Jag kan inte ha katt eftersom jag är allergisk. Men jag tycker det är skitsött när hundar och katter är kompisar.

      Radera
    4. Jag vill också ha en katt som kan gosa med en huuuuuund :(((((

      Radera

Instagram

Populära inlägg