Juni

11:22

Avslutar ännu en månad i Malmö!

För övrigt: Bevis på att mitt mående går otroligt mycket upp och ner: Jag hade skrivit en text om hur mycket jag hatade den här månaden, men nu när månaden är slut har jag faktiskt lite separationsångest. Alltså jag menar, trots efterföljande bakslag och att jag mådde skit i typ en vecka efteråt, men alltså: 12 juni var faktiskt av flera anledningar lätt en av årets bästa kvällar, och så värd allt som var jobbigt den dagen och alla efterkommande dagar. SÅ. JÄVLA. VÄRT. Det här var för övrigt också min mest aktiva bloggmånad sen januari 2012. Det ni!

Nåja, skitsamma. Jag har ju läst lite böcker också, så vi kan ju fokusera på det istället:

76. Eleanor & Park, Rainbow Rowell
75. Världens viktigaste kyss, David Levithan
74. Sandman: Preludes and Nocturnes (Sandman #1), Neil Gaiman, Sam Kieth, Mike Dringenberg & Malcolm Jones III *
73. Hallahem: Staden under berget (Hallahem #1), Susanne Trydal & Daniel Åhlin *
72. Stardust: Being a Romance in the Realms of Faerie, Neil Gaiman & Charles Vess *
71. Mistborn: The Final Empire (Mistborn #1), Brandon Sanderson *
70. Lina + Rymden = Tobbe, Gustaf Lingmark *
69. The Sleeper and the Spindle, Neil Gaiman & Chris Riddell
68. I skuggan av Blå Jungfrun (Blå Jungfrun #1), Anna-Karin Andersson *
67. Ninja Timmy och de stulna skratten (Ninja Timmy #1), Henrik Tamm *
66. Sveket (Sveket #1), Ursula Poznanski *
65. Mysteriet på Hester Hill, Kristina Ohlsson * (kommer i sep)
64. Girl Online, Zoe Sugg *


Totalt: 13.
Gillade mest: The Sleeper and the SpindleMistborn: The Final Empire och Eleanor & Park!
Gillade minst: Girl Online... Alltså det är bara att läsa recensionen.
Största överraskning: THE SLEEPER AND THE SPINDLE!!!!!!! Eftersom jag gillar Neil Gaiman nu. Helt plötsligt (kan inte nämna det här nog många gånger).
Största besvikelse: Ptja, var väl inte så värst besviken på något? Skulle väl kanske vara Girl Online i så fall, eftersom jag hade fått den lite hypad innan.
Kommentar: För övrigt känns det bra att jag hittat tillbaka till att läsa på engelska! Har ju blivit mindre sådant när jag varit på Barnens Bokklubb, men den här månaden har jag ju faktiskt lyckats få in både Girl Online, The Sleeper and the Spindle, Mistborn och Stardust!

Du kanske också gillar

1 kommentarer

Instagram

Populära inlägg