Juli

21:22

Jag är inte tillbaka riktigt än, utan behöver lite mer tid på mig. Jag jobbar sex dagar nästa vecka också innan jag går på semester, så skulle gissa att jag allra minst behöver det på mig också. Idag tänker jag bara sammanfatta juli - som läsmässigt var årets näst sämsta månad och besöksmässigt årets tredje bästa - trots att jag inte ens bloggat de senaste dagarna!

85. Äta djur, Jonathan Safran Foer *
84. The October Faction Vol 1, Steve Niles & Damien Worm *
83. Undret, R.A. Palacio *
82. Howl's Moving Castle, Diana Wynne Jones
81. Sommarboken, Tove Jansson
80. Jag är ju så jävla easy going, Jenny Jägerfeld
79. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (Harry Potter #1), J.K. Rowling (omläsning)
78. Nybörjarguide till livet eller kaosteori, Lia Hills *
77. Den försvunne hjälten (Olympens hjältar #1), Rick Riordan

Totalt: 9.
Gillade mest: Oj, så mycket jag gillade massor denna månad! Harry Potter är ju en självklarhet... Men Sommarboken, Howl's Moving Castle, Äta djur... Alltså så mycket bra.
Gillade minst: Nybörjarguide till livet eller kaosteori.
Största överraskning: The October Faction! Eller överraskningen ligger väl i att vi hittade varandra alls (se när recensionen kommer)!
Största besvikelse: Nybörjarguide till livet eller kaosteori. Förväntade mig betydligt mer av den här boken.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg