Den stora slappardagen

16:35

Så, jaha Anna, hur gick det med din stora slappardag? Mycket läst? Mycket vilat?

Jag tänker helt sonika låta min stegräknare i telefonen svara på den frågan:


Någon tyckte nämligen att det var en bra idé att jag skulle promenera hela vägen bort till fucking Scaniabadet (bor typ vid Folkets park), det vill säga ~50 min gångväg ÅT ENA HÅLLET (och jag tänkte inte ens på att ta med mig badkläder till Malmö. Så min fina blommiga/fruktiga baddräkt ligger förstås hemma i Stockholm). Inte har jag fått äta någon falafel heller. Nu ska jag hetsläsa Den försvunne hjälten innan Victors föräldrar kommer om lite mer än en timme för att käka middag med oss.

Dessutom: Solen är ond. Och för varm. Sluta med det.

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg