Snabbcheck: Sommar-TBR

11:10

Eftersom jag tidigare idag postade en videoblogg med vad som ligger på min TBR-hylla för hösten tänkte jag att vi ska ta en tillbaka-titt på hur det egentligen gick med listan för sommaren. Den såg ut såhär:


  1. Mistborn: The Final Empire - Brandon Sanderson
  2. Blod & stjärnstoft - Laini Taylor
  3. Äta djur - Jonathan Safran Foer
  4. Sommarboken - Tove Jansson
  5. Den försvunne hjälten - Rick Riordan
  6. The Scorch Trials - James Dashner
  7. Eleanor & Park - Rainbow Rowell
  8. Världens viktigaste kyss - David Levithan
  9. Jag är ju så jävla easy going - Jenny Jägerfeld
  10. Små sexplosioner - red: Clara Eliasson
Hörni, 7 av 10, det var väl inte så pjåkigt? Känner mig rätt duktig som faktiskt läser det jag hade tänkt att jag skulle läsa! *klappar mig själv på huvudet*

Lite sent kanske, men: Hur gick era sommarläsningsplaner?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg