Videoblogg: Top Ten Books On My Fall TBR

06:01

Tisdag, och dagens Top Ten Tuesday-tema är höst-TBR!



Och här är den fullständiga listan med Goodreads-länkar!
1. Library of Souls - Ransom Riggs (nu måndag kväll när jag schemalägger det här kan jag meddela att den inbundna versionen av LoS hamnade på avvägar och ändade upp i SPANIEN och jag kommer därmed inte kunna köpa mitt ex imorgon </3 Pocketutgåvan fanns att köpa redan idag måndag, men jag tänkte att jag ändå läser The Rose Society nu, så väntar på den inbundna)
2. Samlade svenska kulter - Anders Fager
3. Döden och alla hans vänner - Kristoffer Leandoer
4. Forgive me, Leonard Peacock - Matthew Quick
5. Ferals - Jacob Grey
6. The Rose Society - Marie Lu
7. Shiverton Hall - Emerald Fennell
8. Say Her Name - James Dawson
9. Ring - Koji Suzuki
10. Coraline & Other Stories - Neil Gaiman
Vad är ni sugna på att läsa?

Du kanske också gillar

0 kommentarer

Instagram

Populära inlägg