Augusti

11:30

Herregud, tiden går så fort att jag typ vill gråta. Läsningen har varit sådär den här månaden. Är dock väldigt glad över att september är här - eftersom jag ändå oftast mår så hemskt mycket bättre på höstarna är på vårarna och eftersom det betyder att höstutgivningen är här.

94. Cinder (The Lunar Chronicles #1), Marissa Meyer *
93. Harry Potter and the Chamber of Secrets (Harry Potter #2), J.K. Rowling (omläsning)
92. Ibland bara måste man, David Levithan
91. Eldtronen (Kanekrönikan #2), Rick Riordan
90. ODY-C vol 1, Matt Fraction & Christian Ward *
89. The Magician's Nephew (Chronicles of Narnia #6), C.S. Lewis
88. Sandman: Dream Country (Sandman #3), Neil Gaiman
87. Sandman: The Doll's House (Sandman #2), Neil Gaiman
86. Kris, Karin Boye *


Totalt: 9.
Gillade mest: Harry Potter hallå?!
Gillade minst: ODY-C. Helt jäkla obegripligt - om än roligt koncept.
Största överraskning: Hm, Cinder kanske? Var extremt förutsägbar och extremt cheesy, men fungerade förvånansvärt bra!
Största besvikelse: ODY-C... Läs recensionen.

Du kanske också gillar

8 kommentarer

  1. Men hallå? Min morbror trollkaren är ju bok nummer ett! Blandade du ihop siffrorna eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det beror på vilken ordning en använder! Kronologiskt sett nr 1, ja. Men det var den sista som skrevs i serien. :)

      Radera
  2. Haha, mitt i prick om Cinder! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du får läsa min recension på fredag och se om vi fortfarande tycker lika! :)

      Radera
  3. Cinder var bra, men Cress var underbar :-) Fortfarande cheesy, men på ett sätt som gör mig glad. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var in på jobbet idag i enda ärende att köpa Scarlet (okejdå, och Well of Ascension), så uppenbarligen blev jag fångad i alla fall! Eh, råkade ju förstås plocka med mig två seriealbum också, men vad gör det när hela kalaset bara gick på typ 300 kronor ändå?

      Radera
  4. Vad tyckte du om Ibland Bara Måste Man, då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det korta svaret: Gillade! Det långa svaret kommer förhoppningsvis på onsdag :)

      Radera

Instagram

Populära inlägg