Unpopular Opinions Book Tag

09:49

För jättelänge sedan blev jag taggad av Nelly att göra Unpopular opinions book tag, men har inte haft tid att göra en videoblogg förrän nu. But here it is, enjoy.


Tänker för ovanlighetens skull tagga vidare också! David, bokhuset och Alex (det går mycket bra att inte göra en video om en inte vill alltså), tror ni alla tre är bra på unpopular opinions.

Frågorna:
1. A Popular Book or series that you didn't like.
2. A Popular Book or series that every one else seems to hate but you love. 
3. A Love Triangle where the main character ended up with the person you did NOT want them to end up with (warn ppl for spoilers) OR an OTP that you don't like. 
4. A popular book Genre that you hardly reach for. 
5. A popular or beloved character that you do not like.
6. A popular author that you can't seem to get into. 
7. A popular book trope that you're tired of seeing. (examples "lost princess", corrupt ruler, love triangles, etc.)
8. A popular series that you have no interest in reading.
9. The saying goes "The book is always better than the movie", but what movie or T.V. show adaptation do you prefer more than the book?

Du kanske också gillar

4 kommentarer

  1. Åh vad kul, jag tar det som en komplimang. Fint namn på katten. :-) Och ja, den där Mary ... Jag kanske skulle testa att läsa om den igen eftersom jag faktiskt slutade med att gilla serien, inte bara sista boken utan serien som helhet. Sedan är det ju lustigt hur vi kan tycka så otroligt lika ibland och så tvärtom ibland. :-)

    SvaraRadera
  2. Haha alltså, du skulle hata The selection! Däremot skulle jag verkligen vilja se/läsa vad tu tycker om A thousand pieces of you. Vet dock inte om det är din typ av genre.

    SvaraRadera
  3. Frågan är: ska jag kolla på videon FÖRE eller EFTER jag skriver mitt inlägg? Dessa val i livet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror faktiskt det är safe att titta före!

      Radera

Instagram

Populära inlägg