Snyggomslagsfredag

11:36

Jag tänkte vi skulle tillbringa det här fredagsinlägget med att kika på det snyggaste som hamnat i min TBR-lista på Goodreads den senaste tiden. Ofta när jag surfar runt på antingen bloggar eller på Goodreads är det omslagen som fångar mig. För det mesta läser jag inte ens vad boken handlar om. Nu är det ju i och för sig inte bara sådana, utan Slasher Girls and Monster Boys har jag redan hemma (pga Marie Lu!). Station Eleven och The Wicked and The Divine är sådant jag har fallit för i bokhandeln. The Rest of Us Just Live Here har nog främst hamnat på listan tack vare titeln. Och Vengeance Road är typ det snyggaste bokomslag mina ögon skådat sen... Om ni klickar på bilderna kommer ni till bokens Goodreads-sida!



Är det någon ni är sugna på eller har läst och kan rekommendera?

Du kanske också gillar

6 kommentarer

  1. Station Eleven är definitivt läsvärd om än något långsam. The Wicked + The Divine är ännu snyggare inuti. En av mina favoritserier just nu. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Synd att jag har så mycket serier jag behöver köpa... Typ Sandman, fortsätta med Fables och grejer...

      Radera
  2. Station Eleven har jag hemma dock inte läst den än, men tror den är bra!

    SvaraRadera
  3. Jag har läst Slasher Girls & Monster Boys, och älskade den. Hade inte alls förväntat mig att jag skulle falla så mycket för ett gäng noveller, men de flesta var sanslöst bra. Sen så har jag läst Vengenace Road också, vilken även den var väldigt bra, samt att omslaget är 100ggr finare i verkligheten. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, får väl försöka prioritera den då... Och nu la jag nyss en bokbeställning (hrm) så får nog vänta ett tag med Vengeance Road.

      Radera

Instagram

Populära inlägg